Blog voor Esperanza Hoop voor Honden


Deze blog behoort bij de site: http://www.esperanzahoopvoorhonden.nl/ U vindt op deze blog filmpjes, foto's en verhalen van ervaringen met buitenlandse honden en hulp aan buitenlandse refugio's.

In elke berichttitel staat de werkelijke datum, zodat zij redelijk terug te vinden zijn. De datum van plaatsing is natuurlijk veel later, omdat er sprake is van een grote omzettings-actie achteraf.












dinsdag 9 september 2014

Augustus 11 2013 Buddy gaat naar de cursus



Augustus 11 2013 Buddy gaat naar de cursus

“Het gaat goed met Buddy en we zijn heel gelukkig met hem.
Hij voelt zich hier ook al helemaal thuis. Het is een lieverdje die ‘s avonds
graag bij me op schoot ligt. Hij valt dan meestal heel snel in slaap.
Het is wel een pittig baasje hoor. Hij kan ook behoorlijk eigenwijs zijn 



‘Binnenkort ga ik voor het eerst met hem naar een hondencursus.
Dit lijkt me erg leuk en ik hoop daar natuurlijk ook veel te leren.
Buddy is slim genoeg dus daar zal het niet aan liggen. Ramona en ik hebben
hem geleerd om op commando te gaan zitten. Dit had hij binnen een dag geleerd.
Hiely en Ramona.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten