Blog voor Esperanza Hoop voor Honden


Deze blog behoort bij de site: http://www.esperanzahoopvoorhonden.nl/ U vindt op deze blog filmpjes, foto's en verhalen van ervaringen met buitenlandse honden en hulp aan buitenlandse refugio's.

In elke berichttitel staat de werkelijke datum, zodat zij redelijk terug te vinden zijn. De datum van plaatsing is natuurlijk veel later, omdat er sprake is van een grote omzettings-actie achteraf.












maandag 8 september 2014

Juni 14 2013 Ivy doet het prima



Juni 14 2013 Ivy doet het prima

Hierbij weer een update over de allerliefste Ivy :) !

Het gaat hartstikke goed met haar.
Elke dag leert ze weer een beetje meer en kom ik weer meer over haar te weten.

Wist u dat...

Ivy inmiddels alweer bijna 4 weken in haar nieuwe huisje woont..
Ivy tegenwoordig ook weet dat ze Ivy heet..
dat betekent dat ze heel erg goed luistert..
zij eigenlijk al na 1,5 week los liep..
ik tijdens deze eerste keer zo ontzettend zenuwachtig was..
dat helemaal niet nodig was..
zij nu door heeft dat ze op het gras/in de bosjes moet plassen/poepen ipv op straat..
zij al steeds minder trekt aan de lijn..
Ivy & Finn al een hele hechte band hebben..
ik daar ook deel uit van mag maken ;) ..
ze elke dag heel graag knuffelt..
Ivy & Finn nu allebei hun eigen stoel hebben..
ik dolgelukkig ben, omdat als ik links kijk, ik Ivy zie liggen..
ik dolgelukkig ben, omdat als ik rechts kijk, ik Finn zie liggen..
zij ook samen op één kussen liggen..
Finn dan diep inslaap ligt en Ivy druk op een botje aan het kauwen is..
Ivy dol op botjes is..
zij de hele dag door loopt te knagen..
ik blij ben dat ze dat op de botjes doet en niet op de meubels, hihi..
Ivy & Finn zowel buiten als binnen heel erg leuk spelen..
Ivy net zo snel als Finn kan rennen..
Finn een kruising windhond is en dus HEEL hard kan rennen..
Ivy dol op zwemmen is..
zij al in meerdere sloten is beland..
dat gelukkig geen vieze stinkmoddersloten waren..
we ook al strand Noordwijk onveilig gemaakt hebben..
Sil, de bordercollie die mee was wezen kennismaken de beste vriend van Finn en Ivy is..
mijn hele woonkamer verbouwd wordt omdat ze het heel erg gezellig met zijn 3en hebben..
ik dat helemaal niet erg vind..
Ivy helemaal niet bang is voor de stofzuiger en dit juist heel interessant vindt..
Ivy graag op de stoel zit om naar buiten te kijken..
zij gek is op mensen, vooral op kleine kinderen..
Ivy al 3 uur samen met Finn alleen thuis kan zijn..
zij de nachten al lekker buiten de bench mag slapen..
wij morgen lekker een weekje naar Friesland gaan..
wij daar lekker gaan varen en genieten..
ik met deze zin hierboven de wist u datjes wil afsluiten.

Nou zoals jullie lezen gaat het hartstikke goed met haar. Uiteraard is ze nog ontzettend
jong en ondeugend en moet ze nog heel veel leren maar daar zijn we mee bezig en
hebben we lekker alle tijd voor. Wat is ze toch ontzettend leuk en lief!!!

Veel liefs uit Alphen aan den Rijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten