Blog voor Esperanza Hoop voor Honden


Deze blog behoort bij de site: http://www.esperanzahoopvoorhonden.nl/ U vindt op deze blog filmpjes, foto's en verhalen van ervaringen met buitenlandse honden en hulp aan buitenlandse refugio's.

In elke berichttitel staat de werkelijke datum, zodat zij redelijk terug te vinden zijn. De datum van plaatsing is natuurlijk veel later, omdat er sprake is van een grote omzettings-actie achteraf.












dinsdag 9 september 2014

Juli 24 2013 De eerste ervaringen van Buddy in zijn nieuwe huis



Juli 24 2013 De eerste ervaringen van Buddy in zijn nieuwe huis
Enkele fragmenten, de hele tekst staat op zijn gelukspagina.
“... .Buddy lijkt zich hier wel goed op zijn gemak te voelen ook al houdt
hij me constant in de gaten. Op dit moment ligt hij op de bank maar zodra
ik opsta schiet hij ook overeind. Hij loopt me alles achterna en blaft en krabt
aan de deur als ik die even voor zijn nieuwsgierige neus dicht doe. Ik ben dan
ook blij dat ik wel een bench heb aangeschaft want af en toe zal hij daar toch
echt wel in moeten. Hij heeft er vannacht goed in geslapen!!! ...“
..Toen we gisteren met hem thuis kwamen heeft hij natuurlijk eerst alles besnuffeld.
Daarna vloog hij door de kamer. Het leek wel een stuiterballetje. Hij sprong van de ene
bank op de andere, rende in het rond, sprong boven op Ramona (die op de bank zat),
sprong zo op mijn schoot, rende in het rond, en zo maar door....”
“...Een paar van zijn boevestreekjes:
- hij haalt de aarde uit de plantenbak en legt het op de bank
(volgens mij wou hij het opeten)
- speelt met Ramona’s slipper
- probeert de kaas uit mijn handen te pikken (wat springt hij hoog zeg!) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten