Blog voor Esperanza Hoop voor Honden


Deze blog behoort bij de site: http://www.esperanzahoopvoorhonden.nl/ U vindt op deze blog filmpjes, foto's en verhalen van ervaringen met buitenlandse honden en hulp aan buitenlandse refugio's.

In elke berichttitel staat de werkelijke datum, zodat zij redelijk terug te vinden zijn. De datum van plaatsing is natuurlijk veel later, omdat er sprake is van een grote omzettings-actie achteraf.












maandag 8 september 2014

Juni 16 2013 Balu na één jaar



Juni 16 2013 Balu na één jaar

Goedemorgen, vandaag een jaar geleden , hebben wij Balu bij Maureen opgehaald.
Mijn eerste gevoel bij het zien van Balu op jullie site, was gelijk goed, we hebben
een heerlijk jaar samen gehad. Een dag om nooit te vergeten, was dat we vorig jaar
( Balu woonde misschien een maand hier ) met trein taxi weer een trein, naar
Frankrijk reisde, ik zag er wel een beetje tegenop, maar Balu had al het vertrouwen
in mij,was een mooie belevenis. Mijn dochter en haar gezin, zijn ook dol op Balu
we gaan regelmatig mijn kleinkinderen van school halen, de hele klas van Simon
is enthousiast als ze Balu zien, Simon heel trots natuurlijk! Je begrijpt, het was
17 juni 2012 een gelukkig en mooi moment, dat jij mij het vertrouwen gaf, dat
ik goed voor Balu zou zorgen! Ik stuur je nog wat foto's gisteren gemaakt
bij Helene thuis, het jongetje naast hem is Simon.

Lieve Groet, Poot van Balu, Leny.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten